۷ روز ضمانت بازگشت وجه

لایت میژن همواره در تلاش است فرصت خریدی مطمئن و بدون هرگونه نگرانی را برای مشتریان خود فراهم کند. بدین منظور برای کالاهایی که باید از نظر فیزیکی سالم بدست مشتری برسد (مثل محصولات شکستنی)، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در نظر گرفته شده و تمامی محصولات 7 روز مهلت تست دارند.

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت وجه:

توجه: در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر کالا از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:

توجه: کلیه هزینه های بازگشت قطعه به فروشگاه جهت تست با پست پیشتاز و ارسال قطعه درست به مشتری در این حالت بر عهده لایت میژن خواهد بود.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

پس از دریافت بسته، مشتری ۷ روز تقویمی فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال، درخواست مرجوع کردن کالا را از طریق سایت ثبت کند.

با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند ، در صورتی که خریدار ادعا نماید کالای دریافتی وی دچار مشکل است می تواند آن را جهت تست برای کارشناس فنی ما ارسال نماید. پس از تست کالا توسط کارشناسان ، در صورتی که مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است، کالا نعویض میگردد . اما در صورتی که کالای تست شده از نظر کارشناس  سالم شناخته شود، هزینه کارشناسی و تست آن (بسته به مدت زمانی که کارشناس فنی  برای تست این قطعه وقت می گذارد) از خریدار دریافت خواهد شد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد.

توجه: در صورتیکه مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است، هزینه ارسال قطعه به فروشگاه جهت تست (با پست پیشتاز معادل 38 هزار تومان) به مشتری پرداخت خواهد شد. در غیر اینصورت هزینه ارسال قطعه به فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود.

نکات مهم

توجه ۱: کالاهای دارای اشکال فنی یا ظاهری که در اثر استفاده نادرست مشتری ایجاد شده باشد قابل بازگشت نیستند.

توجه ۲: معیار اصلی تشخیص اینکه ایراد و اشکال فنی از کالا بوده و یا بخاطر استفاده نامناسب کاربر ایجاد شده، فقط نظر کارشناسان لایت میژن بوده و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به عمل به نظر سایر کارشناسان و یا خریدار ندارد.

توجه ۳: در صورت بروز خرابی در هنگام بازگشت محصول، فروشگاه از پذیرش گارانتی معذور می باشد، لذا بسته بندی مناسب محصول در هنگم بازگشت الزامی است.

توجه ۴: برای خریدهای بیش از یک عدد محصول، ابتدا یک نمونه از آن را تست کرده و در صورت بروز هر گونه ایراد یا مغایرت بدون تست بقیه فروشگاه را مطلع سازید.

توجه ۵: درخواست مرجوعی کالا باید حتما از طریق سایت یا تماس با پشتیبانی سایت ثبت شده و پس از تایید کارشناس، ارسال کالا به فروشگاه صورت پذیرد. در صورت عدم ثبت درخواست مرجوعی از طریق سایت و یا ارسال کالا قبل از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، فروشگاه از پذیرش گارانتی معذور می باشد.

چگونه کالا را ارسال کنم؟

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

پس از دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟